Jestem zadowolony z hondy jazz i z serwisu mam nadzieję że będziemy dalej współpracować.
27.04.2016
PELEN PROFESJONALIZM I POMOC W KAZDYM TEMACIE.
27.04.2016
Rzetelnie, szybko, bez sztucznych kosztów.
27.04.2016
Wszystko przebiegło sprawnie i bez problemu. Samochód był gotowy szybciej niż serwis przewidywał.
25.04.2016
Posiadam samochód zakupiony w 2004 roku. Wszystkie usterki wykonane zostały na moje zlecenie (z wyjątkiem wymiany serwisowej proszku w poduszce powietrznej - o której zostałem poinformowany przez serwis podczas wcześniejszej wizyty).
25.04.2016
szybko,fachowo
17.04.2016
Prawidłowe wykonywanie usług oraz sprzedaży
14.04.2016
Usługa wykonana bez problemów w określonym wcześniej czasie i na wysokim poziomie (nie znam się na mechanice ale skoro nie mam problemów z tym samochodem to zarówno jakość samochodu jak wykopnywane serwisy/naprawy są OK)
13.04.2016
Zaufanie oraz profesjonalim świadczonych usług serwisowych są głównym czynnikiem wystawionej oceny.
Usługi wykonywane są fachowo miła kulturalna i życzliwa obsługa. Posiadam rabat na usługi.11 lat jeżdżąc Hondą nie miałem żadnej reklamacji po przeglądzie serwisowym.Ktoś powiedział że jak wykonuje się zalecane przeglądy -""Jak jest w domu HONDA to do niej się nie zagląda""
Opinie pozyskane od naszych klientów na drodze badania poziomu satysfakcji klienta H-CSI przeprowadzanego przez TTR Group GmbH - Dreieichstrasse 59 - D-60594 Frankfurt/Main
Serwis internetowy honda.opole.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności.